Persistenta
6 ore
Siaj
1 m
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

Superb!

K-248 Salta este un parfum cremos și învăluitor care te va cuceri cu aroma sa floral-lemnoasă, dominată de finețea acordului de santal.<br /> Deschiderea dulce și proaspătă este accentuată cu ajutorul mandarinelor și bergamotelor, note încântătoare care se contopesc cu grația piersicilor, iasomiei și coacăzelor într-un mix plăcut, surprinzător. În background regăsim un trandafir delicat și cald, secondat de cedru, paciuli și rășină benzoică.<br /> Însă oricât de suav ar părea, trandafirul ne arată de ce este el și numai el Regele Florilor, fiindcă nu ai cum să nu simți dulceața lui, chiar și în compania unor note mai pregnante, precum rășina benzoică, santalul sau moscul.<br /> Un mare plus este jocul notelor preponderente: iasomia, moscul alb și santalul, acorduri frumoase luate separat dar încântătoare când sunt puse împreună.<br /> Salta este un parfum de zi cu zi, mult mai potrivit sezonului rece, când are ocazia să-și dezvolte în toată splendoarea latura dulce. Persistența și siajul sunt moderate, special adaptate firilor discrete, romantice ori sensibile. Poate fi purtat la birou, la întâlniri formale, la o ținută casual, poate chiar și în cadrul unui eveniment festiv desfășurat pe durata zilei.<br /> Este parfumul care te va ajuta să te remarci pozitiv, dar care poate avea darul de a deveni atât de cald și intim, încât îți vei dori să-l porți chiar și înainte de culcare.

A fost util acest review? Da Nu

Recomandari

• PARFUMURI BARBATI